جمهوری اسلامی از هر سوراخی شا نس می آورد!
فرامرز دادرس فرامرز دادرس


یک گل تاریخی هدیه به رهبر

به همان اندازه که اپوزیسیون ایران بد شانس است، جمهوری اسلامی شانس دارد ، از همه جا شانس می آورد، از هر سوراخی شانس نازل می شود ، حتی از شیث، هم شانس می آورد، شیث ، نام  سومین فرزند آدم و حوا، پس از هابیل و قابیل است، واژه ای سریانی به معنی هدیه و بخشش می باشد و در کتاب تورات هم آمده است.  چند روز پیش این هدیه، به ناگاه از آسمان، در زمین فوتبال  جمهوری اسلامی فرود آمد.
در یک مسابقه فوتبال مساحقه ای انجام گرفت و  حواس همه را پرت کرد . چند هفته بود که همه سرگرم ماجرای اختلاس تاریخی و فرار محمود رضا خاوری و یکی دیگر از اختلاسیون به کانادا بودند،  این مسئله داشت در رسانه های جهان سر و صدا بر پا می کرد که  آقای خامنه ای دستور داد که دیگر مسئله را کش! ندهند، هنوز کش، داشت کشیده می شد و جمع نشده بود، که ناگاه ماجرای دستگیری یک ایرانی متهم به توطئه برای کشتن سفیر عربستان در واشنگتن پیش آمد و پای سپاه قدس به میان کشیده شد، دولت عربستان سعودی از ایران به شورای امنیت سازمان ملل درباره توطئه  ترور سفیرش شکایت کرد.
پس از کشف توطئه کشتن سفیر عربستان، شاهزاده رضا پهلوی ، به اروپا پرواز کرد تا شاید بتواند نیرو های رزمنده اپوزیسیون در حال چرت در اروپا را برای حمله احتمالی آمریکا با پشتیبانی مالی عربستان به ایران بسیج کند، وهنگام  پرواز به اروپا فرصت را از دست نداد و از آسمان یک فراخوان برای کمک به پناهندگان ایرانی زلزله زده شهر وان در ترکیه صادر کرد، سنگ مفت و گنجشک مفت!
گزارش نقض حقوق بشر، از سوی  احمد شهید منتشر شد، طرح تحریم بانک مرکزی ایران و گزارش شورای حکام آژانس به شورای امنیت درباره پروژه هسته‌ای ایران در راه بود که بی بی سی، یک مقاله از اکبر گنجی، در باره لیبیائیزه کردن ایران، منتشر کرد. گنجی نوشت جدی شدن و زمزمه تحرکات دول غربی برای ایجاد وحدت میان گروه‌های مختلف اپوزیسیون ،مقدمه دیگری بر اجرای طرح لیبیایی کردن ایران است و افزود «مخالفان مقیم خارج هنوز قادر نیستند برای هدف والای آزادی زندانیان سیاسی بسیج شوند، بعد از اتحاد برای اهداف مهم‌تر سخن گفته می‌شود.»
شاهزاده ، که بشدت در زمینه فنون اینترنتی و مجازی کوشا می باشد، مقاله اکبر  گنجی را در بی بی سی خواند و گمان کرد که اکبر گنجی از پشت پرده با خبر است و مقدمه وحدت میان گروه های اپوزیسیون در جریان است و شاید بتواند  آمریکایی ها را در شرمندگی قرار دهد، سپس برای تو دهنی زدن به  اکبر گنجی، سه روز بعد یک طرح اینترنتی برای آزادی زندانیان  سیاسی به راه انداخت.
در همان موقع که در بخش فارسی صدای آمریکا، برخی کارمندان ایرانی را با تشریفات کامل و اسکورت مسلح  از ساختمان به درب خروجی راهنمایی می کردند، شایع شد که قرار است میهمانان و کارشناسان جنگ طلب را جانشین کارشناسان ! بی بو خاصیتی همچون سازگارا و نوری زاده های اطلاح طلب نمایند، خانم هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آقای اوباما، هم برای اینکه به این شبهه بیافزاید در صدای آمریکا، پارازیت انداخت و گفت؛ اگر مردم ایران بخواهند رژیم اسلامی را سرنگون کنند ، بطور رسمی از آمریکا کمک بخواهند، آب از لب و لوچه برخی از اعضای اپوزیسیون ایران راه افتاد و قرار شد دسته های سینه زنی و زنجیر زنی برای درخواست کمک از آمریکا و ناتو براه بیاندازند، که اسرائیل هم قیمه پلوی سینه زنی را با  آزمایش یک موشک دوربرد فراهم آورد.
ناگهان ماجرای سومین نامه حسین آقا اوباما به علی آقا خامنه ای، کشف شد، می رفت که گند قضیه در آید ، خامنه ای هم ترسیده بود و تهدید کرد که صد تا سند رو می کند و آبروی آمریکا را می برد، حالا چرا نگفت نودو نه تا یا صد ویکی، خودش بهتر می داند، بیچاره فکر می کند که آمریکا هنوز آبرویی نزد ایرانیان دارد.
مبارزان منتظر المناصب! نیز غرق در رویای خوش بازگشت با هواپیما های ناتو به ایران بودند که برخی از ایرانیان مخالف حمله نظامی بیگانه  به کشور سر وصدا راه انداختند، و منتظرالدوله ها هم آنان را با فحش های چارواداری نوازش کردند.
در همین گیرو دار، دستی از غیب بدر آمد و به یاری جمهوری اسلامی شتافت، البته از بد شانسی اپوزیسیون، به جایی رفت که نباید می رفت، و از قضا آن جا، مال شیث، بود و درست از هما نجا بود که جمهوری اسلامی  شانس آورد، حالا همه رسانه ها ی بین المللی دارند این شانس بزرگ و تاریخی جمهوری اسلامی را نشان می دهند و در باره اش  حرف می زنند، همه مسائل مهم ایران هم به فراموشی سپرده شد و گل تیم فوتبال  پرسپولیس به تیم داماش گیلان، یک هدیه تاریخی به رهبر بود.
 


November 5th, 2011


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مسایل بین المللی